Müşteri Hizmetleri

 

Müşteri Hizmetleri sayfamıza hoşgeldiniz.

Alış verişinizin her aşamasında, kendinizi güvende hissedebilmeniz için en çok merak edilen konuları ve sıkça sorulan soruları size yardımcı olabilmek amacıyla aşağıda listeledik.

Farklı sorularınız için, iletişim formunu kullanabilirsiniz...


SIKÇA SORULAN SORULAR

Ödeme Nasıl Yapabilirim?

İznik çini evi'ni tıkladınız ve çini ürünlerimiz arasından en beğendiklerinizi seçip bir tıkla sepete eklediniz isterseniz hediye paketi yapabiliriz ,satın al butonuna tıkladınız aşağıdaki ödeme seçeneklerinden birini seçip hemen siparişinizi tamamlayabilirsiniz.



  • Kredi Kartı (128bit ssl) - İster tek çekim ister 12 taksit imkanı 


  • Kapıda Nakit veya Kredikartı ile Ödeme

  • Havale/EFT 




Kurumsal ve ya Toplu Satışınız Var Mı?

Talebiniz ister az ister çok sayıda olsun, En İYİ Fiyat garantisiyle hizmetinizdeyiz. Her türlü sorularınız için info@cini.com.tr adresine veya sitemizin iletişim kısmına tıklayarak bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Yurt dışına gönderim yapıyor musunuz?

Evet, Tek yapmanız gereken beğendiğiniz ürünü sepete eklemek ve kargo firması olarak ''ppt kargo yurtdışı'' gönderilerini işaretlemek.


Aradığım malları İznik Çini evin'de nasıl bulacağım?


Sitemizin sol tarafında ki menü de ürün grupları kısmında bütün ürünlerimizi listeleye bilirsiniz. Ayrıca sitemizin tüm sayfaların da üst tarafta "ARAMA " bölümüne gelinerek aramak istediğiniz ürün ismini ve ya içinde geçen kelimeyi yazarak "ara" butonuna tıkladığınız anda bulmak istediğiniz ürün ve ürünlerin bulunduğu sayfa ekranınıza gelecektir.

 

 


Siparişim ne zaman gönderilecek ?


Sitemizden vermiş olduğunuz siparişleriniz, aynı gün iznik'ten kargoya teslim edilmektedir bulunduğunuz yerin İznik'e uzaklığına göre %90 ertesi gün siparişiniz elinize ulaşır.

 


Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Siparişinizi iptal edebilirsiniz. Bunun için en kısa sürede "iletişim" kısmından bize ulaşınız.

Online sipariş iptal etme işlemi siparişiniz kargoya verildi ise yapılamaz.

 

Siparişimdeki ürünü / ürünleri iade etmek istiyorum. Ne yapmalıyım?


Temel kural olarak aldığınız ürünü teslimat tarihinden itibaren 5 iş günü içerisinde düzenlemiş olduğu fatura ve iade sebebinizi içeren bir not eki ile iade edebilirsiniz.

 

 

Bulunduğumuz yerde kargo şirketi yok siparişimi nasıl teslim alacağım?


Genel olarak anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları Türkiye nin tüm noktalarına ürün teslimatı yapabilmektedir. Söz konusu ücretler ve tedarik süreleri il, ilçe merkezleri için geçerlidir.

 


Siparişimin kargoya verildiğini nasıl anlayacağım?


Siparişiniz kargoya verildiği an kayıtlı mail adresinize sipariş numarası ile birlikte bilgilendirme maili yollanır. Sipariş numarası ile ürünün size ulaşana kadar izlediği tüm yollardan haberdar olabilirisiniz.



www.İznikcinievi.com un satışını yapmakta olduğu ürünler, siz değerli müşterilerimize kargo firmasına teslim edilmek üzere paketlenmesi anında hasar kontrolünden geçmektedir. Hiçbir ürünün firmamızdan hasarlı ve ya kırık olarak gönderimi yapılma ihtimali yoktur. Fakat niteliği itibariyle hassas ürünler, direkt taşıma esnasında düşürülebilen veya kargo yüklemesinden kaynaklanan hasarlar olabilmektedir. Bu tip bir durumda yapmanız gerekenler;

 

Siparişiniz kargo görevlisi tarafınızdan size ulaştırıldığında teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapmanız ve herhangi bir hasar durumunda " Hasar Tespit Tutanağı" hazırlatmanız gerekmektedir. Hasar tespit tutanağı ile ilgili olarak dikkat etmeniz bir diğer husus kargo görevlilerinin tutanakta belirttikleri açıklamalardır. Örneğin, " Kolide hasar bulunmamaktadır. Ürün hasarlıdır. " gibi bir tutanak, ürünün taşıma esnasında hasar görmediği şeklinde yorumlanacağından değişim esnasında problem yaratmaktadır. Hasarlı çıkan ürününüz için mutlaka tam ve doğru kelimelerle tutanak tutulması için görevliyi uyarınız.

(Örn : Ürün elime ulaştığında kontrol edilmiş ve hasarlı olduğu görülmüştür. )

Siparişinizi teslim aldıktan sonra fark ettiğiniz hasar durumlarında ise kargo şubenize hemen bilgi vermeniz ve hasar tespit tutanağı hazırlanması doğrultusunda yardım talep etmeniz gerekmektedir. Eğer kargo şubesinden gerekli yardımı alamaz iseniz bize bilgi vermenizi rica ederiz. 
Kargo görevlisine tutanağı hazırlatarak ürünü bize ulaştırmanız sonucunda, değişim işlemleriniz hızlı bir şekilde tamamlanacaktır.

ÖNEMLİ : Elinize hasarlı ulaşan ürününüzü size teslimatı yapan kargo firması ile bize göndermelisiniz. 


Faturam siparişimle birlikte teslim edilmedi ne yapmalıyım?


Kargo ile teslimi yapılan siparişlerin, tamamı fatura ile kargo firmasına teslim edilmektedir. 
Resmi faturalarımız yollanan siparişinizin ayrılmaz bir parçasıdır.

 

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.